Probudili jsme se do rozžhaveného rána. Klimatizace v baráku vytvářela neviditelnou stěnu ve futru vchodových dveří, která procházejícího donutila zalapat po dechu. V garáži jsme rozbalili naší spací hliníkovou zahrádku a držák tašky a zaúkolovali holčičky jejich vyleštěním, respektive nastříkáním. Vzhledem k tomu, že nebylo čím leštit ani stříkat, dokonce nebylo ani na čem, v čem a pod čím spát, vzali jsme si 13 let staré GMC s najetými 340 tisíci km, s pravou přední dojezdovou rezervou, bez tlumičů (respektive s tlumiči, které umřeli tak před pěti lety), s nefunkčními brzdy na zadní nápravě, prasklým předním sklem, neskutečnou vůlí v řízení a oloupanou barvou. Stačilo si oholit hlavy a potetovat předloktí obrázky kotvy a lebky, případně nějakým ženským jménem a vesele bychom děsili kolemjdoucí. Tedy kolemjedoucí. Nakupovací proces nebyl v podstatě ničím zajímavý, dokonce naše auto ani nebudilo přílišnou pozornost, což přičítám absenci zmíněných kotev na předloktí a oholených hlav. Navečer přišel čas na vyzvednutí našeho Jeepu Commander Limited, z roku 2006. První po čem jsem se začal schánět byl nápis "Quadra-Drive II" pod řadící pákou, který mi okamžitě vyvolal úsměv na tváři a svrbění v rukou. Druhý nápis "HEMI" na zadních dveří zde byl také, což úsměv rozšířilo a začala mne svrbět i pravá noha. Objednával jsem Jeepa s touto výbavou, ale znáte to, dokud to nevidíte na vlastní oči, neuvěříte. Pro neznalé jenom doplním, že Quadra Drive II je systém nápravových uzávěrek pohonu 4x4, který podle různých testů se blíží (čemuž nevěřím) funkčností 100% mechanické uzávěrce. Hemi je označení 5,7 litrového V8 motoru. Silnější se do tohoto auta nemontuje. Tyto informace asi budou zajímat pouze hrstku lidí, nicméně o to zajímavější jsou. Marně přemýšlím, jakou barvu auto má, ale na to přijdete z fotek.